מעגל ריפוי כשמו כן הוא, מעגל של אנרגיית הבראה, הרגעה וריפוי מתוזמן ומדויק לאנשים ברגע נתון, המתבצע בשיתוף פעולה ביננו (בני האדם), לבין ישויות הרוח המלוות אותנו בדרכנו האנושית.כל מעגלי הריפוי האלה, נעשים דרך הקרנת דמותם של האנשים הזקוקים לעזרה אל תוך מעגל הריפוי, הם אינם מופיעים בגופם הפיזי. ההקרנה נעשית בעזרת הדמיון.

המדריכים, ישויות האור, הם אלה המנחים את מעגלי הריפוי, דרך תקשור.

מה יש ב’יחד’ שיוצר את הבטחון המוגבר הזה?

מעגל הריפוי הקבוצתי המחבק בתוכו את היחיד יוצר את תחושת בטחון ושייכות שהינם כה יקרים לנו.

יתרה מכך, אנו ‘מתוכנתים’ לחשוב שמה שנמצא בקונצנזוס הוא אמיתי. ממשי. אם רבים מאמינים בריפוי, הוא יתרחש. כאשר אדם מזמן ריפוי לבדו נדרשת ממנו אמונה חזקה יותר בכך שהדבר יקרה.

הריפוי הקבוצתי מעניק לנו מתנה יקרה נוספת. כאשר אדם מזמן ריפוי לבדו, הוא מתמודד עם תחושת אחריות גדולה. בריפוי הקבוצתי האחריות כמו מתפזרת בין רבים וכך קל יותר לשאת אותה.

גם למקבל הריפוי לעתים קל יותר להכיל ריפוי שניתן על ידי קבוצה מאשר על ידי אדם יחיד, אולי כי נדמה לו שלקבוצה יש כוח רב יותר מאשר ליחיד, כוח גדול דיו כדי לגבור על מה שמתחולל בתוך גופו. בנוסף, אצל אנשים המגיעים פיזית למעגל הריפוי, החיבור לקבוצה עצמה יכול לפתוח את הלב באופן המאפשר לריפוי לפעול במלוא הפוטנציאל שלו.

מעגל הריפוי עונה על הצורך של היחיד ביחד וזה סוד כוחו. לבורא, אגב, לא משנה כמה אנשים מבקשים את הריפוי, הוא בכל מקרה מעניק אנרגיה מרפאה.

 

לכל המטפלים במעגלי ריפוי 

כתיבת תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם. Required fields are marked *

שליחת תגובה